Melissa Fröhlich

Ny YouTube kanal

Hej!

Gud dagarna bara rullar förbi utan att jag hinner med, konstigt för man kan ju tro att på sommarlovet har man all tid i världen 😅 

Jag och mamma har varit på en liten roadtripp, till Linköping! Där vi såklart hälsade på en av mina bästa vänner Zoe. Det var supertrevligt och jag hoppas vi hinner med en vända till under lovet och då stanna lite längre. Vi hann denna gång iallafall med ett resturang besök på Pinchos. Det var första gången för mig på Pinchos och det var gott och trevligt! Man liksom beställde in massor med smårätter istället för en stor tallrik, så stod alla rätter som på olika hyllplan över bordet. Kul och annorlunda! Jag åt lite olika kycklingar och en mini hamburgare. Till efterrätt någon kladd/daim kaka 👍🏻

Vi hann även med lite annat. Vi gjorde lite musically ihop och Zoe lärde mig lite bättre hur man redigerar i Imovie. Hon hade köpt filmkamera och en Apple dator. Där kan man göra massor! Jag har nämligen precis startat upp min egna youtube kanal! Kul va?! Fast jag har inte råd att köpa dator och kamera men jag har ju en sprillans ny iPad och har just köpt en iPhone 7 för mina egna pengar och dom funkar ju rätt bra att använda IMovie med också även om inte alla effekter mm finns med. Ska bli kul att sätta igång med youtube kanalen iallafall och vill ni kolla in den så heter jag melissajulia frohlich. Glöm inte att prenumerera på min kanal! 


#1 - Anonym

Jag prenumerar

#2 - Lisa

Vart har du köpt jojo siwa rosseterna så fina men den butiken jag kolla på va för Dyrt sa min pappa vill verkligen ha 😍🎀🎀💚

Svar: Dom är tyvärr ganska dyra! Dom finns på claires hemsida. Men man måste ju inte ha jojo rosetter, finns massor andra fina. På wish exempelvis! ❤
Melissa Fröhlich

#3 - Ditte

Jag var på pinchos igår så gott! Drack du den blåa drickan soda pop? Det gjorde jag i allafall😊Ni är sååå fina👑

Svar: Nä den missade jag 💙
Melissa Fröhlich

#4 - Anonym

Vad fina du och Zoe är❤❤.
/Alice😊

#5 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#6 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#7 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#8 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#9 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#10 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#11 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#12 - Alicia

Vad fina du och Zoe är❤❤

#13 - Alicia

Du är bäst Melissa❤

#14 - Alle

Va dig själv❤. Jag stöttar dig❤

#15 - Anonym

Omg visste inte du kollade norris nuts! Men kan du ha en meet and green på väla på sportlovet? Hade så gärna velat träffa dig och att vi kanske kunde gjort catch me knuckle i en video som norris nuts kunnat se ❤️🥺

#16 - Anonym

Omg visste inte du kollade norris nuts! Men kan du ha en meet and green på väla på sportlovet? Hade så gärna velat träffa dig och att vi kanske kunde gjort catch me knuckle i en video som norris nuts kunnat se ❤️🥺